Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D hra v enginu Godot
Trbola, Martin ; Starka, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Godot je nový opensource herní engine. Cílem této práce je vytvoření bojové 3D hry v tomto enginu s využitím procedurálního generování pro tvorbu úrovní a nepřátel. Pro implementaci hry byla použita verze Godot 2.1. Procedurální generování levelů je implementováno použitím BSP stromů a generování nepřátel je implementováno spojováním menších částí dohromady.
Lunar Landing Simulation
Filo, Jakub ; Prustoměrský, Milan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
The goal of this bachelor thesis is to compute and visualize lunar module's optimal descent trajectory. An application for the visualization of the descent trajectory and lunar module's position from dataset was developed with the use of a 3D engine Godot. The measured coordinates were acquired through digitization of graphs from the NASA published Apollo 11 flight plan. Subsequently the optimal trajectory was computed and compared with the measured historical data from Apollo 11 Lunar landing. Using the designed application it is possible to interactively visualize the differences between optimal descent trajectories.
Lunar Landing Simulation
Filo, Jakub ; Prustoměrský, Milan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
The goal of this bachelor thesis is to compute and visualize lunar module's optimal descent trajectory. An application for the visualization of the descent trajectory and lunar module's position from dataset was developed with the use of a 3D engine Godot. The measured coordinates were acquired through digitization of graphs from the NASA published Apollo 11 flight plan. Subsequently the optimal trajectory was computed and compared with the measured historical data from Apollo 11 Lunar landing. Using the designed application it is possible to interactively visualize the differences between optimal descent trajectories.
3D hra v enginu Godot
Trbola, Martin ; Starka, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Godot je nový opensource herní engine. Cílem této práce je vytvoření bojové 3D hry v tomto enginu s využitím procedurálního generování pro tvorbu úrovní a nepřátel. Pro implementaci hry byla použita verze Godot 2.1. Procedurální generování levelů je implementováno použitím BSP stromů a generování nepřátel je implementováno spojováním menších částí dohromady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.